32 302 96 80 44-100 Gliwice, ul. Jagiellońska 3/5 Facebook Instagram

Planowanie zebrania Wspólnoty Mieszkaniowej

2024-11-20

Planowanie zebrania Wspólnoty Mieszkaniowej – rozliczanie kosztów mediów
i utrzymania części wspólnych we Wspólnocie Mieszkaniowej
 


Udział w szkoleniu pozwoli na zdobycie wiedzy z zakresu prowadzenia zebrań Wspólnot Mieszkaniowych uwzględniając wpływ inflacji. Szkolenie obejmuje najważniejsze zagadnienia prawne i organizacyjne z zakresu prowadzenia zebrań Wspólnot Mieszkaniowych. Pozwoli zapoznać się z przepisami określającymi zasady działania Wspólnot Mieszkaniowych oraz tymi w jaki sposób organizuje i przeprowadza się w nich zebrania w sytuacji wzrostu cen mediów i inflacji.

KOGO DOTYCZY TEMAT SZKOLENIA:

  • Zarządców nieruchomości
  • Zarządców nieruchomości komunalnych
  • Administratorów nieruchomości
  • Pracowników zarządzających nieruchomościami nieposiadających licencji
  • Zarządców indywidualnych w zasobach mieszkaniowych i publicznych
  • Spółdzielni Mieszkaniowych
  • Urzędów Miast i Gmin
  • Członków Wspólnot Mieszkaniowych
  • Adwokatów i radców prawnych

JAKI JEST CEL SZKOLENIA:

Celem spotkania jest zapoznanie uczestników z Ustawą o własności lokali, pojęciem zarządu Wspólnoty, które czynności zaliczamy do czynności zwykłego zarządu, a które przekraczają zwykły zarząd, jaki jest tryb podejmowania uchwał, jak przebiega zebranie roczne Wspólnoty Mieszkaniowej: w tym m.in. będzie przedstawiony tryb zwoływania zebrania, wzór pełnomocnictwa do reprezentowania na zebraniu właściciela lokalu, zawiadomienie o zebraniu, sprawozdanie zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej, w tym informacja finansowa, omówienie założeń do planu finansowo-gospodarczego i podjęcie uchwały w tym zakresie, podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólna (kalkulacja opłaty) i na fundusz remontowy a inflacja – wzrost stawek za administrację, za sprzątanie i inne usługi. Uczestnicy dowiedzą się jak podejmować uchwały w warunkach INFLACJI, co w sytuacji braku zatwierdzenia sprawozdania zarządu a deklaracje podatkowe, jakie są zasady zaskarżania uchwał, jakie czynności są podejmowane w związku z inflacją (max ceny energii cieplnej, energii elektrycznej). Dodatkowo na spotkaniu będzie omówiony problem opłaty za odpady w związku z podawaniem rzeczywistej liczby osób we wnioskach o różne dopłaty, a także uchwała o dysponowaniu budynkiem na cele budowlane, regulamin utrzymania czystości oraz porządku domowego, jak wygląda regulamin rozliczania świadczeń medialnych, a jak windykacja (informacja o zaległościach właścicieli a RODO), itp. zagadnienia.


Chcesz uzyskać ramowy program szkolenia? Napisz do nas

Trener - dr EWA SPIGARSKA

Koszt szkolenia wynosi 500zł/os brutto
Przy zgłoszeniu większej ilości osób koszt uczestnictwa jest ustalany indywidualnie

W przypadku zgłoszeń poprzez formularz zgłoszenia na naszej stronie, należy osobno na adres szkolenia@4edu.com.pl wysłać wypełnione Oświadczenie uczestnika szkolenia o wyrażeniu zgody dostępne poniżej

Pliki do pobrania

Formularz zapisu na szkolenie

Uczestnicy


Dane nabywcy


Dane odbiorcy (jeśli inne niż nabywcy)


Wszystkie pola z * są wymagane.
Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Możemy przygotować dla Ciebie / zakładu pracy szkolenie „szyte na miarę”.
Skontaktuj się z nami w tej sprawie pisząc na szkolenia@4edu.com.pl lub telefonując na któryś z podanych nr kontaktowych.